Poznaj etapy rekrutacji.
1. Rozmowa rekrutacyjna (telefoniczna bądź na spotkaniu w naszym biurze)
W pierwszej kolejności zostaniesz zapoznany z zasadami zatrudnienia.
Konsultant zapyta Cię o Twoje doświadczenie w opiece m.in. gdzie i jak długo pracowałeś, a także, z jakimi przypadkami chorobowymi miałeś do czynienia w przeszłości.
Zbadanie umiejętności językowych – dzięki weryfikacji języka niemieckiego łatwiej nam będzie znaleźć dla Ciebie odpowiednią ofertę pracy. Zbadanie umiejętności językowych odbywa się telefonicznie i trwa około 5 min. Ważne, abyś przed rozmową rekrutacyjną przypomniał bądź utrwalił sobie słownictwo.
2. Profil opiekuna
Dostaniesz od nas w formie elektronicznej profil opiekuna. Zawiera on bardziej szczegółowe informacje na temat Ciebie, twojego doświadczenia oraz oczekiwań względem miejsca pracy.
Wypełnij go i odeślij na nasz adres mailowy – rekrutacja@professionalcare24.pl (jeśli napotkasz problemy z wypełnieniem kwestionariusza, istnieje możliwość uzupełnienia go telefonicznie wraz z konsultantem).
Wraz z profilem zeskanuj i dołącz do wiadomości referencje, certyfikaty, kartki z podziękowaniami od poprzednich pracodawców.
Absolutnie niezbędnym elementem takiego profilu jest twoje zdjęcie, które będzie przedstawiane pacjentom i ich rodzinom. Wysyłając zdjęcia, zwróć uwagę, aby były one aktualne i wyraźne.
3. Rozpoczęcie współpracy
Podpisanie umowy odbywa się w bardzo szybki i wygodny sposób drogą elektroniczną. Do podpisania umowy potrzebujesz jedynie swój adres mailowy.
Jeśli dostęp do Internetu w miejscu, w którym mieszkasz jest ograniczony, wyślemy ci umowę tradycyjną pocztą.
Po podpisaniu umowy zaczynamy przedstawiać Ci konkretne oferty pracy. Pamiętaj, że to ty decydujesz czy chcesz ją przyjąć. Jeśli dana oferta Ci się spodoba i jesteś gotów jej się podjąć, to wysyłamy odpowiednio wcześniej przygotowany profil do klienta.
Zazwyczaj, zanim pacjent i rodzina zdecydują się na danego opiekuna, proszą o rekomendacje agenta niemieckiego. On z kolej wykonuje do ciebie telefon, aby cię poznać i krótko porozmawiać o miejscu pracy. Rozmowa z koordynatorem może przesądzić czy klient zdecyduje się na twoją kandydaturę.
Tutaj mamy dla ciebie kilka praktycznych rad.
Po wyżej wspomnianej rozmowie czekamy na decyzję klienta – zazwyczaj około 48h – na pewno zostaniesz przez nas poinformowany.
Gratulujemy, zdobyłeś pracę w Professional Care 24!
Oto kilka praktycznych porad, dzięki którym rozmowa z koordynatorem nie będzie dla Ciebie stresująca i ułatwi Ci zdobycie pracy.
Najczęściej zadawane pytania przez opiekunki.
Niektórzy mówią, że opiekunka seniora pracuje podwójnie - sercem i umysłem. To zawód, który wymaga odpowiednich kwalifikacji. W zamian otrzymujesz stabilne zatrudnienie,...